حافظ نیا، محمدرضا. (1385) . مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی. چاپ 12، تهران، سمت.
رهنمود، فرج اله. (زمستان 87) . "عوامل موثر بر ارتقای عملکرد سازمان های بخش دولتی ایران"؛ پژوهش نامه علوم انسانی و اجتماعی مدیریت، سال هشتم، شماره 4 .
سرمد، زهره ؛ بازرگان، عباس؛ حجازی، الهه. (1383) . روشهایتحقیقدرعلومرفتاری. چاپ نهم، تهران، آگاه.
شمس زاده، باقر. (1383) ."الگوی حسابداری مدیریت منطبق با فناوری تولید در ایران".پایان نامه دوره دکتری حسابداری، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه تربیت مدرس.
علامه، سید محسن. مقدمی، مهدی. (نیمه اول 89) ." بررسی رابطه میان یادگیری سازمانی و عملکرد سازمانی"؛ پژوهش نامه مدیریت اجرایی، سال دهم، شماره 1.
کرامتی، عباس. (1383) ."تاثیر به کار گیری تکنولوژی اطلاعات در عملکرد شرکت های تولیدی با در نظر گرفتن نقش عوامل مکمل: زیرساخت های سازمانی و تغییر در فرآیند های کسب و کار"، پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، دانشکده فنی، دانشگاه تربیت مدرس.
مومنی، منصور؛ قیومی، علی. (1387) . تحلیل های آماری با استفاده SPSS، تهران،کتاب نو.
Boyer, K.K., 1999.Evolutionary patterns of flexible automation and performance: a longitudinal studyManagement Science, 45 , 824–842.
Chenhall, R.H., 1997.Reliance on manufacturing performance measures, total quality management and organization performance.Management Accounting Research 8, 187–206.
Choe, J.M., 1998.The effects of user participation on the design of accounting information systemsInformation and Management 34, 185–198.
Chong, K., 1996.Management accounting systems, task uncertainty and managerial performance: a research note.Accounting, Organizations and Society 21, 415–421.
Daft, R., Lengel, R., 1986.Organizational information requirements, media richness and structural design.Management Science 32 (5) , pp. 554–571.
Daft, R., Macintosh, N., 1981.A tentative exploration into the amount and equivocality of information processing in organizational work units.Administrative Science Quarterly 26,207–224.
Flamholtz, E., 1983.Accounting, budgeting and control systems in their organizational context: theoretical and empirical perspectives.Accounting, Organizations and Society 8, 153–169.
Grant, R.M., 1996.Toward a knowledge-based theory of the firm.Strategic Management Journal 17, 109–122.
Harrison, S.P ., Poole, M., 1997.Customer-focused manufacturing strategy and the use of operations-based non-financial performance measures: a research note.Accounting, Organizations and Society22 (6) , 557–572.
Holsapple, C., Luo, W., 1996.A framework for studying computer support of organizational infrastructure.Information and Management 31, 13–24.