- انگوتی، علی. (1384). «بررسی کارایی ابزارهای حسابداری مدیریت»، پایاننامة کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکدة مدیریت و حسابداری.
- رهنمای رودپشتی، فریدون. (1387). حسابداری مدیریت راهبردی، مبتنی بر مدیریت هزینه ارزش آفرین، چاپ اول، تهران، انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات.
- هورنگرن، چارلزتی، جورج فاستر، و سریکانتام داتار. (1381). حسابداری صنعتی با تأکید بر مسائل مدیریتی، ترجمة علی پارسائیان و موسی بزرگ اصل. جلد اول، تهران، ترمه.
- Blocher, E. J., k. H. Chen, & W. Lint. (2007). Cost Management, Irwin, Mc Graw– Hil.
- Cooper, R. G. (2009). "From Experience: The Invisible Success Factor in Product Innovation", Journal of Innovation And management, Vol. 16, No. 2.
- Drury, C. (2008). Management and Cost Accounting, Sixth Edition, London, Thomson learning.
- Horngren, C. T., Srikant, & H. Foster. (1994). Cost Accounting: A Managerial Emphasis, Eight edition, Engel Wood Cliffs, N. J: Prentice- Hall.
- Lester. D. H. (2005). Critical Success Factors for New Product Development, Research Technology, Japanese Manufacturing Techniques, Productivity Press.
- Siegel, G., J. E.Sorensen, T. Klammer, & S. B. Richtermeyer. (2010). "The Ongoing Preparation Gap in Management Accounting Education: A Guide for Change", Management Accounting Quarterly, pp. 29-39.
- Vicky, E. B. (2003). "The Utilization if Information Technology as a Critical Success Factor in South African Small Business", The Small Business Monitor, Vol. 1, No. 1.
- Yi Fei, Z., & C. R. Isa. (2010), "Factors Influencing Activity-Based Costing Success: A Research Framework", International Journal of Trade, Economics and Finance, Vol. 1, No. 2, pp. 144-150.